CARIAN ILMU DI JOMFAHAM :

Isnin, 17 Mei 2010

Apabila Ulamak Islam DiLaknat Dan Didoakan Masuk Ke Neraka Jahannam

Assalamu'alaikum warahmatuLlah.


Apabila sudah diberi nasihat berkali-kali oleh ramai ahli dalam Facebook. Namun malangnya nasihat sudah tidak diendahkan. Malahan dengan sikap sombong dia tetap membuat pelbagai tuduhan sesat ke atas Ulamak dan Umat Islam yang tidak sependapat dengannya. Maka terpaksalah didedahkan tulisan tuduhan individu ini.


Beliau bernama Muhammad Nasri Azhar.



Dan antara pengikut yang pro kepada wahhabi dan membuat beberapa groupfans di FACEBOOK. Antaranya KIAMAT SUDAH HAMPIR, AHLI SUNNAH dan MENJAWAB SALAH FAHAM TERHADAP WAHABI Jangan terkejut, walaupun dia mengaku mengikut al Quran dan Sunnah. Namun dia berani melaknat seorang Ulamak Islam dan mendoakannya masuk ke neraka.




Bukti dia melaknat seorang Ulamak Islam dan mendoakan agar Habib Ali Al Jufri ditempatkan di dalam neraka Jahannam :




Bahkan juga berani menuduh Profesor Dr Haron Din sebagai ULAMAK SIHIR !. Buktinya :



Perhatikanlah baik-baik. Di masa ini sudah pun ada manusia sebegini yang berani melaknat Ulamak Islam, serta menghukum ulamak sebagai ulamak sihir. Alangkah bahayanya ajaran Wahhabi. Sudah wajarlah ia perlu dibanteras di Malaysia.

3 ulasan:

fitrijohari007 berkata...

sedang umat islam skang tengah berpecah belah...ade gak makhluk yang mcm ni...nauzubillah...

Abu Lah berkata...

mohon jasa tuan2 & semua surfer buat laporan kpd phk bkuasa.mdh2an dia sedar akan perbuatannya..

Muhammad berkata...

Salam. Antara tanda akhir zaman ialah berleluasanya golongan ruwaibidoh (mafhum hadith nabi). Yakni berleluasanya orang ramai yang jahil urusan umum tetapi bercakap perkara-perkara tinggi dan bukan bidangnya. Maka adakah perbincangan Wahabi dan bukan Wahabi ini memberi manfaat yang besar? Sedang itu perkara yang diperselisihkan? Adakah kita sudah sampai tahap ilmu yang mencukupi untuk memperselisih hal-hal ini? Sedang yang menjadi kewajipan kita ialah perkara yang dalam ilmu kita, mencegah kemungkaran yang terang lagi nyata. Isu murtad, masalah remaja, dll. Bila kebijaksanaan dibelanjakan untuk saling jatuh-menjatuhkan, siapa yang nak merawat masyarakat? Wallahu a'lam. Tidak mahu berniat menyalahkan sesiapa, saya mengambil sikap berkecuali, kerana umat Islam sedang memerlukan kita..
Ps. Sabda Rasul SAW, apabila seorang Muslim berkata kepada saudaranya, "Hai kafir!", maka telah sabitlah tuduhan itu ke atas salah seorang dari mereka..
Allah lebih mengetahui. Jika ada kesalahan saya, saya tahu diri saya penuh kekurangan.